טיפול בלייזר/קרן אור

כיום, עם חידושי הטכנולוגיה, גם לבעלי מחלת פטרת הציפורניים, אלו שחשבו שכל חייהם יאלצו לסבול זאת שכן דבר לא עזר לגמרי, יש תקווה. אחד הטיפולים החדשניים בתחום הינו הלייזר, כאשר טיפול של פטרת ציפורניים לייזר מביא למצב של חידוש הציפורן בזמן קצר ביותר יחסית לטיפולים אחרים.

עצם פרסום טיפול חדשני של פטרת ציפורניים לייזר פותח בפני אנשים הסובלים מקיום המחלה במשך שנים, עולם חדש לגמרי. כידוע, פטרת הציפורניים הינה מחלה טפילית אשר במידה ולא דואגים לטיפול בה, עלולה להחריף במידות ניכרות ואף להתפשט לכף הרגל ולכן טיפול פטרת הציפורניים בלייזר מהווה הצלחה בתחום.

טיפול בפטרת ציפורניים בלייזר

טיפול בפטרת ציפורניים בלייזר נחשב כאחד הטיפולים היעילים שקיימים. בטיפול פטרת ציפורניים לייזר המטופל אינו נחשף לסכנה ממשית ואף אינו חווה כאב, מה גם שטיפול זה לא פוגע ברקמות חיות של הגוף. אולי תיתכן הרגשת אי נעימות קלה מצד המטופל אך מלבד זאת לא מרגישים עוד דבר.

הטיפול של פטרת ציפורניים לייזר הוא בעזרת מכשיר, המיישם את הנס על ידי הפקת קרן אור שנוצרה במיוחד על מנת לטפל בסוג זה של פטרת בציפורניים. יעדו של הלייזר הוא לעבור דרך הציפורן עצמה ולפגוע במקור אשר גורם לבעית הפטרת. הקרן אשר מחממת את הפטריה, ממיתה אותה עד כדי מצב בו לא נשאר זכר ממנה.

סוגיות הטיפול

טיפול פטרת ציפורניים בלייזר הינו קצר ונמשך לרוב עשר דקות לכל אצבע במצב נגוע. אדם הנסחב שנים עם מצב פטרת אשר רק מחמירה ובעיקר אם המדובר באוכלוסייה המבוגרת, שכן עם השנים לצערנו הרב זה רק מחמיר, טיפול פטרת ציפורניים בלייזר הוא הטיפול האידיאלי ולאחר סדרת מפגשים הן נעלמות כמעט לגמרי.

הבדיקה באם ישנה הצלחה עם טיפול פטרת ציפורניים לייזר היא כעבור מספר חודשים. במידה ולא חזרה הפטרייה משמע אומר כי הטיפול צלח וחיסל אותה לתמיד. מלבד זאת ישנם אחוזי הצלחה גבוהים מאוד כאשר סוגיה זו של טיפול פטרת ציפורניים בלייזר נבחנה על ידי מספר מקרים שונים.